Free as the morning sun


Idag så skulle jag skriva om sig sjäv, så nu kör vi. Jag heter Alicja och jag är 98. Jag är 100% polack. Jag föddes i Polen i Warszawa den 19 december. Jag har också bott där till  september 2008 tror jag. Jag bor med mamma, pappa stanade i Polen. Mamma och jag ska flytta tillbaks på sommaren. När jag kom till Svergie så fick jag gå på Hedlundaskolan för att lära sig svenska. Saknar detta tiden. Förut var jag också super omogen och barnslig, helt annorlunda var jag. Jag mins att av början av 5:an brydde jag mig inte 0.000000...% om utseandet, sen blev jag wb fjortis eller kanske ville bra se ut som fjortis (nej, jag ville inte va en tjej som är brun utan sol). Senare var jag en wb emo, jag har altid gillat scene-style också när jag var 5 år. Ja och då läste jag mycket om det, och började lyssna på scremo. Scremo är det bästa musiken jag vet. Hur är jag nu? Ja, jag är en tjej som lyssnar på scremo, klär sig i L/XL T-shirts och skinnyjeans med sneakers på fötterna, plattar sitt hår och sminkar nästan varje dag, pluggar aldrig spanskan, går på Ålidhemskolan i 6:a i Umeå, brukar vara med Daniella, Francine, Gry, Winta och ibland några andra, dansar i en dansgrupp som heter JamoJamoYoung, hatar fake och wb mäniskor. Det var allt tror jag, haha det blev en EGO inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0