Peace out!

Jag är jätte duktig, jag har inte bloggat. Jag har skrivit 1 inlägg fast jag har sparat den som utkast,  i know is weird.

Idag ver det julavslutning, vi dansade (pinsamt)

Daniella ska flytta till Sundsvall kommer sakna henne jätte mycket. Typ hon har varit den snällaste personen på jorden, världens bästa vän i 2,5 år. Nu flyttar hon, alla har sagt hejdå och kramade henne några grät. Jag fick tårar för att jag kunne inte hålla mig, liksom alla minnen med henne. Jag, Sarah, Rebecca, Karo, Zinah, Rim, Linh, Lenny och Kevin satt i biblan och snackade med Daniella. Walla ALLA fick tårar.


Kommentarer
Postat av: Karo

:'(

2010-12-22 @ 13:48:02
URL: http://cherryjelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0