when you think, you relise just how fucked up everything is

 

Tre favorit pragram på Tv

Viva la Bam, The dudsons in america och Ung och bortsämd. Alla tre är skit roliga och idiotiska. I viva la bam och i The dudsons in america gör dom konstiga saker, jag vet inte ens hur ska jag förklara. Ung och bortkämd, 5 idiotiska tjejer och 5 idiotiska killar utan hjärna. Kanske några har nått i huvudet, men pragramet är rolig att se på.

Favorit födelsdag

Förra året tror jag. Först fick gick jag och mamma till stan typ, där träffade vi mormor och morfar. Fick CoCo-channel örhänge. Sen gick jag och mina kompisar till en kompis och vi spellade Tv- spel. Jag vann alla gånger. Vi spellade buzz. Jao gick hem ganska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0