be the change

Tumblr_lbthksyazn1qazko2o1_500_large
Nu sitter jag har dricker yoggi och pluggar engelska för första gången typ (grattis till mig). Idag i skolan på elevensvad (stavning) har jag valt HK, var med Francie och Rebecca i samma grupp vi lagade typ bondeomlett haha jag mins inte vad den heter,. Och efter skolan så åkte jag till stan med Francine och Betty, never alone in the city. Köpte shorts, men jag tror inte att jag kommer bada med dom. Jag har faktist mina "boxers" så jag kan bada med dom på fredag, tisdag och onsdag.
Igen bild just nu men det kommer jag har tappat laddaren tror jag, haha om ni skulle ha sett mitt rum just nu ja...

Lyssnar på Britney Spears det var ett tag sen.


Kommentarer
Postat av: Karo

Sötaste bild, hahahahaha!! x3

2010-11-19 @ 14:18:29
URL: http://cherryjelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0