Do you know me?

Namn: Alicja
Smeknamn: Alice typ, har ingen smeknamn typ.. haha
Ålder: 12 år om 8 dagar och en månad, haha
Familj: Mamma och Pappa typ,.
Civilstatus: Singel
Egenskaper: täncker för mycket, efterbliven ibland, snäll.
Djur: -
Närmaste kompisar: Daniella, Winta, Franciene och Gry
Favorit årstid: Vinter & sommar
Favorit djur: Panda, Apa, Hund, Katt nästan alla.
Favorit intresse: Blogg, dans, musik, bild, foto, mode.
Favorit film & musik: Jag kommer aldrig ihåg vad heter mina favorit filmer, parapore, bring me the horizon, shakira och mera..
Favorit mat: Kinamat, Polskmat, Fast food typ.
Om du fick 1 önskning: Jag skulle önska mig att jag får önska mig hur många gånger jag vill.
3 saker du tar med dig till en öde : Data med internet, kräm, kniv<--haha
Om du fick en miljon kronor så skulle du: Köpa en lägenhet, kläder och systemkamera kanske mobil, spara lite resten skulle jag ge till fattiga (:
En superkraft du vill ha: Vara osynlig kanske?
Din skostorlek: 39
Ditt längd: Vet inte 160 och kanske nått mer.
Hårfärg: Ljus brunt typ.
Ögonfärg: Blå/grön/gråa, jag vet inte.
Din framtid: Jag vet inte.
Dröm yrke: Känd bloggare, stilist, home designer, mode designer, skådespellare.
Innan du dör så vill du: Träffa Lady Sovereign, vara super stold över sig själv, hoppa bungee mer vet jag inte.
Om jag skulle veta att imorgon ska jag dö på 100% så skulle jag hoppa från nån jätte hög bygnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0