I'm not a lair!

Hej
Jag är med. 
Jag skulle vilja vinna en adidas jacka, för att jag har inte råd. Mina föreldrar tycker att det är ovärt att köpa den + att jag inte behöver en. Jag tycker att dom är galet snygga, alla mina kompisar har såna i olika färger. Jag vill verkligen vinna, kanske min motiviering är "för normal" och jag är kanske "liten" men jag vill vinna nånting specielt detta adidas jacka som jag kommer aldrig få tills jag betalar allt med mina pengar. Älskar dig & din blogg! 
Det var det vad jag skrev i min motiviering på kandylady.se, jag vill bara säga att jag ljuger inte. Ja jag har en adidas jacka men den är för små, min mamma säger att dom är fula och hon tänker inte köpa en till. Ja det är där för jag tävlar. Jag skulle kanske få en av min mormor eller morfar men dom tycker att det är för killar typ.
Nu sitter jag hos Francine och ska dra snart tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0