_

Dag6 - min favoritplats
Jag har ingen favoritplats, jag har ingen plats på jorden där jag kan känna mig säker.

Dag7 - 2 favorit bilder
Jag tog detta 24 dagar från en fotoblogg, så ja.

Dag8 - Ett minne jag har
Nu blev det svårt, jag vet inte kanske en hemlig minne från 13 december 2009? eller så hela skolåret när jag gick på hedlunda.

Dag9 - Det jag hade på mig idag (bliden är där uppe)

Dag10 - Det här får mig att gråta
När jag känner mig helt ensam, när jag känner att jag förlurar någon,  när jag tror att jag dör och jag gråter också av andra saker.

Dag11 - dag 22 kommer imorgon.


Kommentarer
Postat av: Gry

HÄRMAR MATILDA!! ska oxå göra det! hahah

2010-11-29 @ 21:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0