Take me to the la la land

Har inte bloggat nånting idag, jag vat typ i skolan jag fick alla rätt på engelskan + i boken står det WOW!!! , sen så gick jag hem sen gick jag tillbaks till skolan och hade hemspråk. Kom hem kollade på youtube sen drog jag till kiosken och fyllde på busskortet & träffade Niyat och Felicia pratede en pittiliten stund med dom sen gick jag till Francine. Hos Francine så kollade vi på My life as liz, och Daniella var också där. Sen så åkte vi till träningen, efter träningen så jag, Francine, Sarah, Betty, Felicia, Nyiat drog till konsum. Sen så gick alla hem. Hemma så har jag duchat, åt kakor (jag blev typ tjock, måste säga hejdå till min bästis Choklad♥)
Ska sova nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0