walking in a winter-wonderland

weheartit.com5765fb6d01825f44f4ce1d996eb9cc7a8b4fdfc8_m_large
Jag vet att jag skriver bara om musik typ, och jag ville bara säga att jag slutar lyssna på hård musik.

Det är snö ute, kul. Längtar till 23 december, då åker jag. Jag måste börja tänka vad vill jag ha för julklapp och födelsdag present, pengar&kläder kommer jag säkert få. Om jag ska vara ärlig så gillar jag inte att få kläder, för att dom är köpta i barndelen + det är exakt i min storlek och jag gillar oversize!. Oftast är det lång armad tröja med en barslig tryck, och är likadan som min lilla kusin har. Men jag tror inte att det kommer bli så har nu, darför att min mormor vet vad jag gillar. Jag tycker att det bästa man kan få är pengar. Nu tror jag har kommit på en sak som jag vill ha, en CoCoChanel väska!

Vad vill ni få i julklapp?


Kommentarer
Postat av: Karo

Haha, jo, pengar är det bästa så dom slipper köpa massa grejer som man inte gillar. ;P

Men en Cocochannel väska är väl dyr?

2010-11-06 @ 09:26:25
URL: http://cherryjelly.blogg.se/
Postat av: Annie

pengar är alltid kul!

läs min blogg :)

2010-11-07 @ 13:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0