Want you to make me feel like I'm the only girl in the world

 

Det var helt okej på discot, eller det sög samma låtar hela tiden och ingen dansade typ. Drog från discot kl. 11, så var jag med Hanna, Betty och Sarah. Sen så skulle vi vänta på Felicia, men det var skit kalt så vi drog till Mc.Donalds. Där käkade vi god mat. Det var en läskig, hög gubbe som typ kollade på oss hela tiden och log. Vi kunde inte sluta garva. Sen kom Felicia och så satt vi en stund till. Sen tog vi bussen till Ersboda för att vi skulle hämta Francine & vara typ på en fest. När vi var på Ersboda så ringde Hanna till Sanna och frågade vars är festen. Sanna sa att festen var slut och att vi ska springa till busshålplatsen och att det är sista bussen som skulle komma. Då sprang vi, sen fick vi vänta på bussen. Alla hade inte känsel i sina ben och fötter. Sen drog vi till Sarah, sovde över där. På morgonen åt vi hamburgare och pizza + drack sprite och cola nyttig frukost.
Sen så var jag super glad för att Sarah har kickar många temaor till min mobil, HelloKitty tema äger.

Nu håller jag på fixa en ny design.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0